Retur

RETURNAREA PRODUSELOR

Exercitarea dreptului de retragere

Cumparatorul are dreptul de a se retrage din Contract, respectiv de a returna un Bun, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea Bunurilor, fara invocarea vreunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare.

Cumparatorul informeaza Vanzatorul cu privire la decizia de retragere din contract prin e-mail, la adresa info@marbelon.ro.

 

Obligatiile Cumparatorului

1. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din contract, acesta este obligat sa anunte Vanzatorul cu privire la decizia de a se retrage, prin e-mail sau telefonic.

2. Cumparatorul trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. 

3. Cheltuielile de returnare: Conform legii, cheltuielile cu returul produselor către comerciant revin în sarcina consumatorului. Cumparatorul poate expedia Bunurile, pe cheltuiala sa, catre Vanzator, printr-o societate de curierat aleasa de acesta (cu exceptia Postei Romane), iar in cazul in care Vanzatorul inregistreaza solicitarea de ridicare a Bunurilor de la Cumparator de catre societatea de curierat cu care colaboreaza, costul transportului se va scadea din suma pe care Vanzatorul o va rambursa Cumparatorului.

4. Cumparatorul are obligatia de a returna Bunul in ambalajul original nedeteriorat, protejat prin polistiren, infoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat in cutie din carton (fara etichete lipite pe aceasta, fara taieturi, rupturi etc.) si impreuna cu toate accesoriile acestuia.

Obligatiile Vanzatorului

Dupa receptionarea Bunului returnat, Vanzatorul va rambursa contravaloarea acestuia in termen de maxim 14 (paisprezece) zile in contul bancar furnizat de Cumparator. 

Nu se pot returna urmatoarele categorii de produse: 

- Produse care prezinta modificari fizice, fisuri, lovituri, ciobiri, zgarieturi, indoituri etc.;
- Produse care nu respecta termenii certificatului de garantie;
- Produse aduse pe comenzi speciale;
- Produse susceptibile a se deteriora sau expira rapid;
- Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de cumparator;
- Produse de ingrijire personala, igiena casei sau personala, accesorii medicale desigilate;
- Produse identice desigilate in cazul achizitionarii mai multor bucati (peste 2);
- Produse primite cadou la alte produse doar cu conditia unei noi achizitii;
- Produse consumabile, care prin natura lor, odata desigilate nu pot fi revandute sub nicio forma.   

Produs deteriorat 

Optiunea „Deschiderea coletului la livrare” este disponibila pentru toate produsele comercializate de Vanzator.

Pentru produsele care prezinta deteriorari la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru a refuza comanda se va intocmi un Proces verbal de constatare impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului. 

In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constatati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decideti refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.

Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care ridicati Bunurile de la societatea de curierat fara obiectii si intrati in posesia fizica a acestora. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre Cumparator, riscul este transferat in momentul predarii produselor catre transportator.

Produs livrat gresit

In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat, costurile de retur cad in sarcina Vanzatorului.

Mentiune

Nu fac obiectul garantiei/returului produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese rupte, etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte,  interventia mecanica sau plastica asupra produselor. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei/dreptului de retur.